چگونه سفارش خود را بازگشت دهم؟

با توجه به ماهیت کالاهای الکتریکی و قوانین بازگشت کالا، امکان بازگشت کالاهای الکترونیکی تنها در دو حالت امکان پذیر است:

1. عدم باز کردن کالا و پلمپ آن

2. معیوب بودن کالا

مشتریان عزیز شهرستان، می توانند کالا را پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و یا تماس مستقیم، از طریق «پست جمهوری اسلامی» به صندوق پستی اعلامی ارسال نمایند و کد رهگیری را به ایمیل و یا شماره تماس پشتیبانی ارسال نمایند. (لطفا تا زمان رسیدن کالا به دست ما، کد رهگیری مرسوله را نزد خود نگاه دارید.)

مشتریان عزیز تهران نیز کافی است با پشتیبانی سایت تماس گرفته و سپس در صورت عدم رفع مشکل کالای خود را به آدرس اعلامی ارسال نمایند. پس از دریافت کالا توسط واحد پشتیبانی گیگاتو، پیامی جهت اطلاع رسانی و «تأیید رسیدن کالا به انبار»، برای مشتری ارسال می شود. همچنین، امکان بازگشت کالا از طریق «پست جمهوری اسلامی» به صندوق پستی اعلامی نیز امکان پذیر است.

جهت بازگشت کالا، توجه داشته باشید که در صورت عدم تکمیل فرم بازگشت کالا، گیگاتو هیچ گونه تعهدی در رسیدگی فرم های ناقص نخواهد داشت. کالا ارسالی توسط مشتری باید سالم، بدون استفاده و به صورت کامل همراه بسته بندی و تمامی متعلقات برگشت داده شود. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد بالا، کالای مذکور از طرف فروشگاه اینترنتی گیگاتو پذیرفته نمی گردد.