نحوه ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی گیگاتو
جستجوی آدرس گیگاتو
- ابتدا در قسمت URL مرورگر، آدرس گیگاتو را وارد و یا بر روی لینک Gigato.ir کلیک نمایید.
ثبت نام در گیگاتو
- از بخش «حساب کاربری»، گزینه « ثبت نام» را انتخاب کنید.
- فرم اطلاعات را کامل و در پایان گزینه ثبت را انتخاب کنید.
وارد کردن آدرس
- در بخش «دفترچه نشانی ها» و «افزودن نشانی جدید» آدرس مورد نظر خود را وارد و در انتها گزینه «ثبت نشانی» را انتخاب کنید.
- تبریک می گوییم! ثبت نام حساب کاربری و آدرس شما با موفقیت انجام شد.
ورود به حساب کاربری
- در صفحه اصلی وب سایت گیگاتو، از قسمت «حساب کاربری»، گزینه «ورود» را انتخاب کنید.
- سپس آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.
افزودن محصول به سبد خرید
- پس از انتخاب کالای مورد نظر و بررسی ویژگی های کالا، زمان تحویل کالا، شرایط گارانتی و سایر اطلاعات آن، با انتخاب گزینه «افزودن به سبد» کالای خود را به سبد خرید اضافه کنید.
- در بالای صفحه، نشانگر ماوس را به سمت گزینۀ «سبد خرید» هدایت کنید. در صفحۀ باز شده، «مشاهدۀ سبد خرید» را انتخاب نمایید.
- اگر کد تخفیف دارید، می توانید در این مرحله کد خود را اعمال کنید. سپس گزینه «ثبت سفارش» را انتخاب نمایید.
- آدرس مورد نظر خود را انتخاب نمایید. شما می توانید {به تعداد نامحدود} آدرس مورد نظر خود را در حساب کاربری، ذخیره کنید. با انتخاب گزینۀ افزودن آدرس، می توانید آدرس جدیدی به لیست خود اضافه نمایید.
- بار دیگر می توانید خلاصۀ سفارش خود را مرور کنید. چنانچه سفارش شما مشمول هزینۀ حمل گردد؛ هزینۀ حمل در این مرحله قابل مشاهده است.
- در مرحله «خلاصه سفارش»، باری دیگر اطلاعات سفارش خود را بازبینی کنید و در صورت صحت آن، گزینه «ذخیره و ادامه» را انتخاب کنید.
- در مرحله «روش پرداخت»، می توانید روش پرداخت را انتخاب کنید.
- پس از انتخاب روش پرداخت مورد نظر، با انتخاب گزینه «تائید نهایی سفارش» خرید شما ثبت می شود.
پس از ثبت سفارش
- شماره سفارش خود را ذخیره و با مراجعه به قسمت «سفارشات» حساب کاربری خود از وضعیت فعلی سفارش خود اطلاع یابید.
شرایط ضمانت
محصول باید پیش از اتمام 7 روز کاری به انبار گیگاتو رسیده باشد. محصول به طور کلی روشن نشده و یا آسیب فیزیکی داشته باشد (این مورد تا 24 ساعت پس از دریافت کالا بایستی به مرکز خدمات پس از فروش گیگاتو از طریق ایمیل پشتیبانی و یا تماس اعلام گردد) محصول مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری داشته باشد. درصورت تایید معیوب بودن کالای الکترونیک، پس از بررسی واحد کنترل کیفیت، یکی از سه مورد عودت وجه، تعویض و تعمیر انجام می شود.
نحوه ارسال سفارش در گیگاتو
پس از ثبت سفارش، شماره و جزئیات سفارش از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد.
سفارشات مشتریان عزیز شهرستان با توجه به نحوۀ پرداخت از طریق «پست پیشتاز» ارسال می شوند. همچنین کد رهگیری این سفارشات ۲۴ ساعت پس از تحویل به شرکت پستی، برای مشتریان ایمیل می گردد.
شیوههای پرداخت در گیگاتو
در حال حاضر مشتریان گرامی جهت توسیه سفارشات خود می توانند از درگاه پرداخت امن PAY.ir استفاده کنند.
به زودی درگاه های بانکی کشور در فروشگاه اینترنتی گیگاتو جهت رفاه حال بیشتر مشتریان عزیز فعال می گردند.
چگونه سفارش خود را بازگشت دهم؟
با توجه به ماهیت کالا های الکتریکی و قوانین بازگشت کالا، امکان بازگشت کالا های الکترونیکی تنها در دو حالت امکان پذیر است: 1. عدم باز کردن کالا و پلمپ آن 2. معیوب بودن کالا مشتریان عزیز شهرستان، می توانند کالا را پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و یا تماس مستقیم، از طریق «پست جمهوری اسلامی» به صندوق پستی اعلامی ارسال نمایند و کد رهگیری را به ایمیل و یا شماهر تماس پشتیبانی ارسال نمایند. همچنین تا زمان رسیدن کالا به دست ما، کد رهگیری مرسوله را نزد خود نگه دارید. مشتریان عزیز تهران، کافی است با پشتیبانی سایت تماس گرفته و سپس کالای خود را به آدرس اعلامی ارسال نمایند. پس از دریافت کالا توسط واحد پشتیبانی گیگاتو، پیامی جهت اطلاع رسانی و «تأیید رسیدن کالا به انبار»، برای مشتری ارسال می شود. همچنین، امکان بازگشت کالا از طریق «پست جمهوری اسلامی» به صندوق پستی اعلامی نیز امکان پذیر است.جهت بازگشت کالا، توجه داشته باشید که در صورت عدم تکمیل فرم بازگشت کالا، گیگاتو هیچ گونه تعهدی در رسیدگی فرم های ناقص نخواهد داشت. کالا باید به صورت کامل همراه بسته بندی و تمامی متعلقات برگشت داده شود. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد بالا، کالای مذکور از طرف فروشگاه اینترنتی گیگاتو پذیرفته نمی گردد.